Saloane Bucureşti:

Dorin Scutarasu
head of business
0744-338833

Un proiect dezvoltat de:FaceToFace Media

Urmăreşte-ne pe
facetoface

Studiile arată că...

  • Potrivit unui studiu efectuat de ISRA Center Marketing Research, unul din trei orăşeni, majoritatea femei şi îndeosebi persoane cu vârste între 20 si 44 de ani, apelează lunar la serviciile unui salon de înfrumuseţare.

  • Studiile arată că o femeie petrece în medie 90 minute la o vizită în salonul de înfrumuseţare.

  • În acelaşi timp, potrivit rezultatelor unui studiu realizat de renumita revista Cosmopolitan, 74% dintre femei se gândesc la cumpărături în fiecare minut.

  • Un studiu realizat de GE Money arată ca femeia este cea care are grijă de banii familiei. Deşi bărbatul este principalul aducător de venit din familie, peste jumătate dintre români (56%) cred că femeia strânge şi împarte banii familiei. Potrivit aceleiaşi cercetări, în România, femeia hotarăşte ce se cumpără pentru casă, dar şi unde merge familia în vacanţă.

  • La fiecare cinci cumpărători români, doar unul este bărbat, iar restul sunt femei, potrivit raportului Shooper Trends 2008 realizat de compania de studii de piaţă AC Nielsen pentru România.

Astfel, salonul de înfrumuseţare devine o locaţie perfectă pentru orice companie care doreşte să-și promoveze serviciile şi produsele direct în faţa factorului decizional din cadrul unei familii atunci când vine vorba de cumpărături. Iar acum, SALON TV oferă această posibilitate!

 
Home page | Contact | Nu aveți un spot video? | Download | Sunteţi proprietarul unui salon? | © FaceToFace SRL 2011. Toate drepturile rezervate.

Televiziunea din saloanele de înfrumusețare premium
www.SalonTV.ro

www.FaceToFace.ro

Televiziunea din clinicile medicale REGINA MARIA
www.ClinicTV.ro